معرفی عطر

بهترین عطر و ادکلن های زنانه تابستانی 2020

به دلیل اینکه همه افراد دوست دارم خوشبو باشند عطرها و ادکلن ها به یک لوازم ضروری برای افراد بدل شده است. خانم ها معمولاً علاقه بیشتری به عطرها و ادکلن ها دارند. در واقع روی میز آرایش آنها حداقل یک یا چند عطر یا ادکلن مختلف وجود دارد. همچنین به دلیل اینکه در تابستان نیاز هر فردی به عطر و ادکلن بیشتر میشود در طی این مقاله به بهترین عطر زنانه تابستانی می پردازیم برای آشنایی با عطر تابستانه زنانه به خواندن ادامه دهید.

چه عطرهایی برای خانم ها مناسب هستند؟

خانم ها سلیقه متفاوتی برای خرید عطر و ادکلن دارند. اما به طور کلی رایحه های شیرین و معتدل برای خانم ها مناسب است . اگر می خواهید برای یک خانم عطری یا ادکلنی تهیه کنید می تواند به ویژگی های شخصیتی او توجه نموده و با تصوری که از او دارید یک عطر مناسب را تهیه کنید. در ادامه به معروفترین عطر و ادکلن تابستانه زنانه که محبوبیت زیادی دارند اشاره می کنیم.

بهترین عطرهای زنانه تابستانه

میزان ماندگاری بو و نوع رایحه پخش و میزان الکل موجود در هر عطر از مهمترین دغدغه هایی است که هنگام خرید است را کدام با آن مواجه هستیم برای اینکه یک انتخاب مناسب و درست داشته باشیم می توانیم از تجربیات خرید دیگران اطلاع پیدا کنیم به همین دلیل در طی بازخورد مشتریان و مخاطبان عطرهای که در ادامه به آنها اشاره می کنیم بهترین عطرهای تابستانه زنانه هستند.

  • ادو پرفیوم شانل Coco Mademoiselle

از بهترین عطرهای زنانه که رایحه ای خنک و شیرین دارد کوکو مادمازل است. با استشمام بوی این عطر قطعا تحت تاثیر قرار خواهید گرفت. ترکیب ماهرانه پرتقال ماندارین ، شکوفه درخت و نارنج به خوبی در این عطر به مشام میرسد. کوکو مادمازل یک تجربه فراموش نشدنی خواهد بود.

در نت های پایانی ترکیبی از عصاره تونکا ، گیاه پچولی و وانیل به مشام میرسد و در  رایحه ای شیرین با رگه هایی از تندی حس فوق العاده ای در شما ایجاد میکند.

  • ادکلن زنانه کیلیان Roses On Ice

این محصول توسط شرکت بای کیلیان در سال ۲۰۲۰ روانه بازار شد. این عطر در ابتدای استفاده از رایحه ای که مشام شما می‌رسد ترکیبی از بوی لیمو میوه ارس و خیار است. سپس این ترکیب آرامی به سمت بوی گل رز تغییر می‌کند و در نهایت بوی مشک و صندل ختم می شود. یکی از نکات مهم در رابطه با این عطر ماندگاری بالا و رایحه شیرین و خنک آن است.

این عطر از قیمت نسبتا بالایی برخوردار است. که با در نظر گرفتن شرکت سازنده آن و بسته بندی لوکسی که دارد دور از انتظار نیست. به طور برای بانوانی زیبا و جوان با روحیات لطیف و زنانه در تابستان مناسب است.

  • عطر لانکوم لاویه بل La Vie Est Belle

این عطر جدید نیست اما به عنوان بهترین عطر تابستانه زنانه محسوب میشود. زیرا لانکوم بل با رایحه گلی دارد جذابیت های زنانه را به رخ فرد استشمام کننده میکشه و ماندگاری عطر لانکوم نیز در  مقایسه با سایر عطر های زنانه نسبتا زیاد است. در کل رایحه ان در دسته عطرهای شیرین قرار میگیرد.

اگر به دنبال عطری هستید که سرشار از گل های بهاری و میوه های خوشبو باشد لانکوم لاویه بل قطعا بهترین انتخاب خواهد بود. در کنار بوی مطبوع و رایحه ی خوش آن ماندگاری فوق العاده نیز دارا میباشد.

  • عطر تابستانه زنانه جورجیو آرمانی My Way

کمپانی آرمانی برای تولید عطر مای وی از رایحه گل ها و میوه ها استفاده کرده و آن را در سال 2020 روانه بازار نمود. رایحه این عطر در ابتدا شامل شکوفه پرتقال  برگاموت است و سپس بوی میوه ای به سمت بوی گل ها مانند گلهای مریم و یاسمن هندی میرود. نت های پایانی آن نیز مشک سفید وانیل و رایحه درخت ارس هستند.

جورجیو آرمانی عطر خنک و مناسب برای فصل تابستان است که ماندگاری مناسبی دارد. خانم های سرشار از انرژی مثبت و خوش خلق از My Way استفاده میکنند.

  • ادکلن زنانه تابستانه لانکوم آیدول

عطر خنک زنانه لانکوم آیدول عطری نسبتا جدید محسوب می شود. رایحه این عطر جذاب و دوست داشتنی متشکل از مرکبات و گل ها هستند. این لطافت شیرین و جذاب برای فصل های گرم عالی و فوق العاده است. نت های ابتدایی عطر آیدول لانکوم با برگاموت و گلابی شروع میشود و سپس به نت های میانی سنتیفولیا ، رز ایرانی(گل محمدی) و رازقی میرسد.

در نت های پایانی مشک سفید و وانیل به مشام میرسد . این ترکیب یه رایحه شیرین و خنک میدانند. این موضوع سبب شد تا آیدول لانکوم عطری مناسب برای تابستان و بهار شود. همچنین این عطر از پر فروش ترین عطرهای سال 2020 نیز به شما می آید.

  • عطر زنانه تابستانی Flora by Gucci Gorgeous Gardenia Gucci

عطر فلورا از مجموعه عطرهای گوچی گاردن است. با رایحه های گل مخصوص به خود در این عطر سبب شد تا به عنوان در دسته بندی عطر خنک تابستانی زنانه قرار بگیرد. همچنین عصاره گل گاردنیا که بسیار مطبوع و خوشبو میباشد نیز در ترکیبات عطر فلورا وجود دارد.

نت های آغازین در عطر خنک زنانه Flora by Gucci Gorgeous Gardenia شامل رد بری و گلابی است و سپس به گل های پلومریا و گاردنیا به مشام میرسد. در نهایت بودی نعنای هندی در نت های پایان وجود دارد. ماندگاری این عطر برای روزها در فصل های گرم مناسب و خوب است .

  • ادکلن زنانه تابستانه Mon Paris Yves Saint Laurent

این عطر خنک تابستانی زنانه، یک ترکیب میوه ای ترش و شیرین دارد که نت های ابتدایی آن با برگاموت ، پرتقال و نارنگی ، تمشک و توت فرنگی اغاز میشود. عطر مون پاریس  با گذشت زمان نت هایی را از شکوفه پرتقال ، گل صد تومانی و یاسمن شامل میشود. در نت های پایانی هم بوی وانیل ، مشک سدارو نعنای هندی استشمام میشود.

ماندگاری فوق العاده لورن مون پاریس ماندگاری بسیار عالی و بالایی دارد، همچنین بوی ملایم و میوه ای این عطر را برای روز بهاری و تابستانی مناسب است.

نکات خرید عطر زنانه تابستانی

عطر به نوعی امضای شخصیتی شما در برخورد اول با افراد محسوب میشود. بویی که از شما به مشام فرد مقابل می رسد نوعی تصور ذهنی از شخصیت شماست بدین ترتیب در هنگام خرید عطر زنانه تابستانی باید نکاتی را مد نظرتان قرار دهید.

در هنگام خرید عطر زنانه زنانه تابستانی باید توجه کنید که از عطرهایی با رایحه تند و گرم پرهیز کنید. یک ادکلن زنانه تابستانه مناسب رایحه های معتدل، خنک و شیرین دارد. به دلیل افزایش متابولیسم بدن در تابستان بهتر است که ماندگاری ادکلن تابستانی زنانه ، خیلی خوب یا متوسط باشد.

در هنگام خرید خرید عطر زنانه تابستانی نکته دیگری که باید در نظر قرار گیرد کیفیت و اصل بودن عطر خنک زنانه است. عطر و ادکلن زنانه تابستانه اصل را میتوانید از فروشگاه ما خریداری کنید.

محل مناسب استفاده عطر

  • در محل های نبض دار عطر و ادکلن مناسب فصل گرم را اسپری نمایید. این قسمت ها مانند شانه ها، سینه و مچ دست است. زیرا بوی بیشتری در این قسمت ها منتشر میشود.
  • بهترین موقع برای استفاده از عطر خنک زنانه به روی پوست تمیز است مانند زمانی که از حمام خارج میشوید.
  • در هنگام اسپری کردن عطر آن را در هوا نزنید. بلکه در فاصله مناسب 7 تا 15 سانتی متری از پوست اسپری نمایید.
  • زیاده روی در عطر خنک تابستانی سبب میشود بوی تند جایگزین رایحه خنک آن شود . بنابراین بیش از 3 یا 4 بار عطر نزنید.
  • بعد از اسپری نمودن عطر پوست خود را نمالید و ماساژ ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *