آموزش

بهترین عطر مناسب برای افراد میگرنی

همان گونه که نور خیلی زیاد و یا سر و صدای بسیار بلند سبب افزایش درد میگرن می شوند، برخی از رایجه های قوی مثل عطرها، ادکلن ها و بوی رنگ و تینر نیز می تواند سبب ایجاد درد میگرن  در بعضی اشخاص شود. هر چند که دلایلی دیگری مانند تغییر در هورمون های بدن یا نداشتن خواب کافی نیز در تشدید درد میگرن تاثیرگذار هستند. ما در این گزارش  با بررسی کردن مواد اولیه عطر های زنانه و مردانه ، بهترین عطر برای افراد میگرنی را معرفی خواهیم کرد؛ و بوهایی که سبب تشدید سردرد می گردند را به طور کامل بیان خواهیم نمود.

به طور معمول افراد میگرنی از رایحه های تند و غیرمعمولی گریزانند؛ زیرا بیشتر این بوها باعث افزایش درد میگرن در آن ها می شود. از سوی دیگر کارخانه های عطر سازی بوهایی را ساخته اند که نت های استفاده در ساخت آن ها ویژگی آرامش بخش بودن دارند و از تشدید حمله های میگرنی هم پیش گیری می نماید.

مواد شیمیایی درون عطرها دلیل تشدید سردردهای میگرنی

بعضی از محققان حدس می زنند که ممکن است حدود سی تا چهل درصد از تمامی اشخاص به برخی از رایحه ها حساسیت  و آلرژی داشته باشند. حتی رایحه ایی بسیار ساده از مواد شیمیایی یا عطر ممکن است دلیل اصلی سردردها و دیگر علامت های شبیه به حساسیت گردد. خرید کالاهای اصل که از مواد استاندارد ساخته شده است، یکی از عوامل اصلی در زمان خرید عطر مناسب برای افراد میگرنی به شمار می آید. به همین دلیل دقت کنید که حتما برای خرید ادکلن و عطر اصل به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید. چرا که اشخاص کلاه بردار از ترکیبات خطرناک و سمی زیادی در مواد تشکیل دهنده عطر و ادکلن های تقلبی استفاده می نمایند تا سعی کنند کالاهای مشابه اصل را به شکلی ارزان تر بفروشند.

غالبا عطرها شامل انواع گوناگونی از مواد شیمیایی جهت دستیابی به بوی ویژه ای هستند و زمانی که استشمام می شوند این موارد شیمیایی موجود در آن باعث تحریک سینوس های فرد می شوند و می تواند سبب متورم شدن سینوس ها نیز شوند. تحریک سینوس ها تخلیه درست آن ها را دچار اختلال می کند و تشدید فشارهای وارده از آن سبب ایجاد سردرد می شود.

اگر دچار میگرن هستید سراغ این عطرها را نروید!

به طور معمول بعضی از عطرهای تند و قوی بعد از وارد شدن به سیستم بویایی بدن می توانند محرک مهمی جهت آغاز سردردهای میگرنی و شدید باشند. بنابراین ابتدایی ترین گام در تشخیص بهترین عطر برای افراد میگرنی که اهمیت بسیاری نیز دارد، جلوگیری استفاده از رایحه ی عطر هایی است که سردردهای میگرنی را تشدید می کند. روشی ساده جهت فهمیدن این نکته که چه نت های بویایی سبب افزایش درد میگرن در شما خواهد شد، این است که از دفتر یادداشت میگرن استفاده کنید. با نوشتن بوها و ادکلن هایی که علائم سردردهای شما را افزایش می دهد، به راحتی می توانید عطر مناسب برای افراد میگرنی را پیدا کنید

به عنوان مثال هنگامی که قصد دارید عطری دلخواه و مناسب فصل خریداری نمایید، با فهمیدن مواد تشکیل دهنده و نت های استفاده شده در آن می توانید بهترین عطر مناسب افراد میگرنی را خریداری کنید. به گونه ای شخص درگیر میگرن باید عطر هایی که موجب تشدید درد میگرن می شوند را بشناسد و حتی الامکان از عطرهای ضد آلرژی و حساسیت استفاده نمایند.

بهترین عطر مناسب برای افراد میگرنی

غالبا نت های به کار رفته در عطرهای لطیف و ملایم احساس بهتری در اشخاص میگرنی ایجاد به وجود می آورند، هر چند که این موضوع به شکل قطعی ثابت نگردیده است. امکان دارد شخصی میگرنی از بوی عطر زنانه زمستانی با رایحه های گرم و تند لذت ببرد، اما برای دیگر افراد این رایحه قابل تحمل نباشد. ولی به صورت کلی زمانی که از سردرد های میگرنی حرف می زنیم، متوجهیم که تنها فاکتور بویایی تحریک کننده حمله های میگرنی نیست. عوامل دیگری از جمله کم خوابی، اضطراب یا بعضی دیگر از محرک های محیط خارج مثل سر و صدا می تواند سبب تشدید شدن میگرن این اشخاص باشد.

اصلی ترین بخشی که در جلوگیری از سردردهای میگرن می تواند به ما کمک کند، سعی جهت کاهش این موارد است. فاکتورهایی که اضطراب و استرس شخص را کاهش داده و می تواند به صورت ذاتی درد میگرن را ساکت کند. نت اسطوخودوس از روایحی است که غالبا جهت کاهش اضطراب و آرامش بیشتر استفاده می گردد.

علاوه بر این  مدارک محکم ثابت کرده اند که اسطوخودوس به تسکین سردرد و میگرن کمک می نماید و جز بهترین عطر برای افراد میگرنی است. از این رو استشمام عطر هایی که با دارای نت خاص اسطوخودوس هستند، می توانند جهت پیشگیری از حمله های شدید میگرنی تاثیر داشته باشد.

عطر زنانه با رایحه جذاب، مناسب برای افراد میگرنی

در سال 2018 میلادی شرکت کمپانی کارولینا هررا از عطر های گود گرلِ بنفش خود، که جز بهترین عطرهای برند گود گرل می باشد رونمایی کرد. نتی شیرین و گرم که بسیار مناسب خانم های سخت پسند است. ساخت بسیار جذاب و شگفت انگیز گود گرل بنفش مورد استقبال کم نظیر جمعی از افراد سرشناس قرار گرفت.

این ادکلن جذاب شرقی که متناسب با فصل های سرد طراحی شده است، در ابتدا تا حدودی گرم و نیمه شیرین می باشد که با استفاده از نت های بادام و کاکائو احساس گرمای مطلوب و شادمانی خاصی را القا می کند. پس از سپری شدن زمان نتی از دانه های تونکا به استشمام می رسد و رایحه ی وانیل کشف می شود. علاوه بر این نت شادی بخش کاکائو با رایحه مریم تعویض می شود. نت میانی و اصلی این ادکلن نیمه شیرین و منحصر به فرد، تا حدودی تلخ می شود و به سمت نت های جذاب چوب صندل می رود تا احساس خاص تری را با ما به اشتراک بگذارد.

به عنوان پیشنهاد عطر برای افراد میگرنی توصیه می شود اول تستر این عطر را تهیه کنید و سپس اگر دچار حساسیت نشدید، می توانید این ادکلن جذاب را بخرید.

عطر مردانه تلخ با رایحه چوب برای افراد میگرنی

عطر مردانه ایفوریا با نت های تند شرقی در سال ۲۰۰۶ میلادی در جعبه ای با طراحی خاص و منحصر به فرد با ماده ای طلایی رنگ شگفت انگیز رونمایی شد. با استفاده از ادکلن ایفوریا بر روی لباس هایتان، رایحه ی فلفل و زنجبیل محیط را پر می کند. نت قوی فلفل هر انسان خسته ای را پر انرژی می کند. اشخاص میگرنی به صورت محتاط تر به سراغ این عطر بروند.

با سپری شدن زمان نت گل مریم، چوب سرو و ریحان جای رایحه های نخستین را پر می کند. تلخ دلنشین ترکیب این سه نت برای آقایان شیک پسند  بسیار مناسب است و شخصیت جدی افراد را بیشتر نمایان می کند. در پایان با گذشت زمانی طولانی رایحه ی چوب برزیلی، جیر و عنبر جای رایحه های اولیه را خواهد گرفت.

این عطر مورد مناسبی برای استفاده در فصل های سرد سال است و کنتراست خوبی نیز در میان رایحه های خود دارد و علاوه بر این ماندگاری بالایی را نیز شامل می شود.

جمع بندی

در آخر امیدواریم عطرها و ادکلن هایی که در این گزارش معرفی شد، مورد پسند شما عزیزان واقع شده باشد. در صورتی که شما نیز تا کنون تجربه خرید این عطرهای مناسب برای افراد میگرنی را داشته اید، نظرات و پیشنهادات خود را در این باره با ما در میان بگذارید و دیدگا‌ه هایتان را ارسال نمایید. علاوه بر این می توان جهت خرید هر یک از این عطرها و ادکلن ها به فروشگاه های اینترنتی معتبر از جمله سایت زیبا شین مراجعه نمایید و عطر مورد علاقه خود را تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *