معرفی عطر

معرفی بهترین عطر و ادکلن ها با رایحه میوه

ساخت و تولید انواع عطر زنانه با بوی میوه از اواخر سال 1990 آغاز گردید. این محصولات با ترکیبات با طراوت طبیعی ساخته شده و عطر و بویی سبک و مطبوع را در فضا منتشر می کنند. عطرهای میوه ای احساس شادابی و نشاط را در محیط می پراکنند و استفاده از آن ها سبب کسب انرژی بیشتر می شود.

به همین خاطر نیز انواع ادکلن با بوی میوه مورد استفاده ورزشکاران قرار می گیرند. استفاده از آن ها در فصل تابستان نیز حال و هوای شما را دگرگون کرده و سبب بهبود شرایط روحی افراد خواهد شد. این عطرهای میوه ای با استفاده از رایحه برخی از مرکبات ساخته می شوند.

میوه های مورد استفاده در عطرهای میوه ای

بسیاری از مرکبات در ساخت و آماده سازی عطرهای میوه ای به کار می روند. از میان آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. عطر زغال اخته: اسانس های دم کرده زغال اخته ای یکی از محبوب ترین نت های میوه ای به کار رفته در ساختار عطر و ادکلن های زنانه و مردانه به شمار می روند و کاربردهای بی شماری در صنایع عطرسازی دارند.  ترکیب این میوه با رایحه رز نیز مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است.
  2. عطر و بوی سیب نیز در ساخت بسیاری از عطرهای زنانه و مردانه به مشام می رسد.
  3. از رایحه انبه نیز برای ساخت عطرهای تند مورد استفاده قرار می گیرد.
  4. عطر و بوی ترش بلک بری نیز در این عرصه کاربردهای بی شماری دارد.

بهترین عطرهای میوه ای

هر یک از انواع عطر های میوه ای متناسب با شخصیت و فصل و مناسبت ها مورد استفاده قرار می گیرند. این روزها بهترین برندهای جهانی، ارائه دهنده این روایح هستند. برخی از بهترین عطرهای میوه ای زنانه و مردانه را در ادامه بررسی می کنیم:

معرفی ادوپرفیوم جی تی سی 400

این ادوپرفیوم مجلل و لوکس از برندی ایتالیایی وارد عرصه عطر سازی شده و عطر و بوی میوه ای آن توجه بسیاری از خانم ها و آقایان را جلب می کند. این محصول کلیشه های جنسیتی را کنار زده و با کاربردی یونیسکس دسته بندی می شود.

این ادکلن با بوی میوه، پخش بو و سیلاژ قوی و ماندگاری طولانی مدت خود در بازارهای فروش معرفی می شود. روایح ترش لیمویی و ترنج در ساختار این محصول به کار رفته اند و آن را هیجان انگیزتر کرده اند.

در کنار آن رایحه دل انگیز عسل نیز به کار رفته که ترکیبی با شکوه برای جی تی سی 400 به وجود آورده است. گل رز و گل یلانگ نیز در ساختار این ادوپرفیوم زنانه مردانه به کار رفته و با ترکیب با نت های میوه ای آن، ساختار این رایحه را مطلوب تر می سازد.

در بخش هایی از این عطر شاهد سمفونی شکوفه های پرتقال و عطر گل های سفید دشت خواهید بود که نماد اصالت این ادوپرفیوم هستند. همچنین در گوشه هایی از آن عطر و بوی نعناع هندی نمایان می شود که جسارت و بی باکی آن را فریاد می زند.

معرفی گریپ پیرلز هوس آف عود

یکی دیگر از انواع عطر میوه ای مردانه زنانه که هنجارهای ساخت و تولید عطر و ادکلن را بر هم زده است، گریپ پیرلز از کمپانی مشهور هوس آف عود می باشد. این عطر لوکس نیش با بسته بندی و بطری منحصر به فردی ارائه شده که توجه همه را به خود جلب می کند.

نت های میوه ای مانند رایحه انگور، بلوربری یخ زده و… در ساختار این محصول خارق العاده به کار رفته و عطر و بوی آن را دگرگون کرده اند. روایح سبز معطر به کار رفته در این محصول نیز بر جذابیت آن می افزایند. به علاوه در بخش های پایانی آن رقصی از نت های مشکی و شیرین این رایحه نمایان می شود که ترکیب آن را خوشبوتر کرده و بر شکوه این رایحه می افزاید.

انتخاب این ادکلن با بوی میوه برای میهمانی های با شکوه و مراسم های رسمی بسیار توصیه می شود. عطر و بوی خاص و منحصر به فرد آن شما را به جذاب ترین فرد میهمانی ها تبدیل می کند. استفاده از آن برای فصول سرد سال بیشتر توصیه می شود.

عطر سیمسون نیمانی

این عطر مردانه آمریکایی با بهره گیری از سنت های مردم مشرق زمین طراحی و تولید شده و نشان گر فرهنگ های اصیل و زیبایی های بی بدیل این بخش از کره زمین است. در طراحی بسته بندی و بطری این محصول نیز به منبع الهام شرقی آن توجه شده؛

بطری این عطر مردانه با استفاده از المان های خوش نویسی شرقی دیزاین شده و از رنگ آبی لاجوردی برای دیزاین آن استفاده شده است. در تک تک نت های این عطر، زیباترین سنت های مردم مشرق زمین استشمام می شوند. نت های مرکباتی و ادویه ای به کار رفته در آن حکایت از سنت های دیرینه مردم این ناحیه دارند.

رایحه میوه ای آناناس در کنار نت های ترش ترنج این عطر مردانه از ویژگی های منحصر به فرد سیمسون نیمانی به شمار می رود. این روایح با نت های ادویه ای هل ترکیب شده و احساسی از سرزندگی را در فضای اطراف می پراکنند.

عطر شیرین مشک نیز در ساختار این ادکلن مردانه به مشام رسیده و گرما و حرارت درونی آن را نمایش می دهد. نت های چوب صندل و کهربا در ساختار این رایحه مردانه، مهر شرقی این محصول را بر خاتمه آن اضافه می کند.

ادوتویلت مجیک هالووین

این محصول جذاب و زنانه در سال 2018 وارد بازارهای فروش شده و کمپانی سازنده آن جسوس دل پوزو می باشد. پخش بوی قابل قبول این محصول یکی از مهمترین مشخصه های آن به شمار می رود. جادوی به کار رفته در ترکیبات این عطر، توجه هر خانم جذابی را به خود جلب می کند.

در میان نت های سازنده این عطر زنانه با بوی میوه، رایحه نارنگی های ماندارین و نت های ترش تمشکی بیشتر نمایان هستند. ترکیبات گل دار این محصول نیز سهم به سزایی در احساس این رایحه دارند و زیبایی آن را تکمیل می کنند. در قسمت پایه آن نت های گرمی مانند نعناع هندی به کار رفته اند و پایانی خوش برای این محصول رقم زده اند.

لاو یور سلف

اگر به دنبال یک عطر زنانه با بوی میوه ای می گردید، رایحه قدرتمند لاو یور سلف را امتحان کرده و از دوام و ماندگاری طولانی مدت این محصول لذت ببرید. پخش بوی دو متری این عطر زنانه یکی از نقاط قوت اساسی آن به شمار می رود.

نت های ابتدایی آن خنکای درونی این محصول را نمایان کرده و در برگیرنده بخش مهمی از روایح میوه ای آن هستند. در این بخش شاهد هنرنمایی گلابی، زردآلو و نت های ترش و شگفت انگیز تمشکی خواهیم بود که در ساختار این ادوتویلت زنانه به کار می روند.

جمع بندی

در دنیای عطر و ادکلن از گروه های بویایی مختلفی استفاده می شود؛ روایح طبیعی در این میان از بیشترین طرفدار برخوردار هستند. انواع عطر با رایحه میوه ای و مرکباتی هم در میان آقایان و هم در میان خانم ها از طرفداران بی شماری برخوردار هستند و استفاده از آن ها سبب تعادل روحیه افراد خواهد شد. در این گزارش با چندی از محبوب ترین عطر و ادکلن های زنانه با رایحه میوه ای آشنا شدیم که هر یک از آن ها انتخابی مناسب در میان عطرهای میوه ای به شمار می روند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *