راهنمای خرید عطر

خرید ادکلن و عطر تا یک میلیون تومان

خرید عطر تا یک میلیون

خرید عطر تا یک میلیون تومان هزینه های شما را برای تهیه این محصولات کاهش می دهد. نوسانات قیمت ارز مشکلات بسیاری در زمینه خرید و قیمت گذاری انواع عطر و ادکلن ها به وجود آورده است. عطرهایی که تا یک سال پیش با قیمت زیر یک میلیون تومان ارائه می شدند، این روزها با هزینه های چند میلیونی عرضه می شوند! به همین خاطر در بازارهای اقتصادی کنونی، بسیاری از مردم به فاکتور قیمت این محصولات بیشتر دقت می کنند. 

در این میان رنج قیمتی زیر یک میلیون، میانگین قیمت خرید یک ادکلن خوب است. کارشناسان ما در این زمینه اطلاعات خود را تکمیل کرده و عطرهایی که در این محدوده قیمتی خرید و فروش می شوند را معرفی می کنند. برخی از این محصولات را در ادامه بررسی می کنیم.

معرفی عطر موگلر وومینتی زنانه

انواع عطرهای زنانه و مردانه از برند وومینتی با مشخصه ها و ویژگی های متعددی ارائه شده و از پخش بو و ماندگاری قابل توجهی برخوردار هستند. بسیاری از خانم های 25 تا 45 ساله از احساس این روایح لذت برده و برای استفاده روزانه از آن استفاده می کنند.

افراد با هر جنس پوست و در هر شرایط آب و هوایی از رایحه وومینتی استفاده کرده و از عطر و بوی آن لذت می برند. رایحه آن معتدل و شیرین بوده عطر و بوی گس و خاکی در فضا منتشر می کنند. اسانس های میوه ای مانند انجیر، در ساختار این عطر به کار رفته اند؛ همچنین عطر و بوی دریایی و خاویار نیز از آن به مشام می رسد و رایحه آن را خاص تر نشان می دهد. 

عطر زنانه گوچی گیلتی ابسلولوت  

بهترین عطر زنانه تا یک میلیون تومان از برندهای اصیلی مانند گوچی نیز ارائه می شود. اگرچه این محدوده قیمت، برای خرید برترین برندهای دنیا کمی پایین است، اما باز هم تنوع وسیع میان محصولات برندهای معتبر جهانی، قدرت خرید این اقلام را به همه افراد می دهد. 

عطر گیلتی با غلظت ادوپرفیوم منتشر شده و رایحه آن نت های میوه ای، گل فام و آروماتیک را در خود جای می دهد. برخی از نت های تشکیل دهنده آن شامل میوه هایی مانند توت، ترنج و… هستند. در ساختار این عطر نت های پچولی، نعناع هندی و کهربا نیز به کار رفته و ترکیب آن را خاص تر می سازند. این ادوپرفیوم با بسته بندی صورتی ملایمی ارائه می شود که رایحه مدیترانه ای درون آن را آشکار می سازد. 

بهترین عطر زنانه تا یک میلیون

بهترین عطر زنانه تا یک میلیون

عطر زنانه گرلن مون

برای خرید عطر تا یک میلیون سری هم به برند رویایی گرلن بزنید! رایحه صورتی رنگ مون در بطری الماسی شکل این عطر محبوس شده و توجه افراد را به خود جلب می کند. این ادوپرفیوم با بسته بندی 100 میلی متری ارائه شده و آکوردهای آروماتیکی جذابی را در خود جای می دهد. 

نت های وانیلی، بالزامیک، چوبی و گلی و… نیز در بخش های مختلف این عطر قرار می گیرند. عطر و بوی ترنج و اسطوخودوس در بخش ابتدایی آن آغاز شده و مقدمه ای مناسب برای این عطر زنانه به شمار می روند. در بخش بعدی نوبت به هنرنمایی روایح زنبق و گل یاس می رسد که حس و حالی لطیف در این محصول به وجود می آورد. رایحه چوبی صندل، تونکا و… نیز در ساختار این عطر نمایان شده حسن ختامی دل انگیز برای آن به وجود می آورد. 

این رایحه با طبعی گرم و طعمی شیرین ارائه شده و برای استفاده در فصل های سرد سال بهترین انتخاب محسوب می شود. با استفاده از آن در میهمانی های شبانه خود می درخشید و توجه همه را به خود جلب خواهید کرد. 

معرفی عطر مردانه گرین بنتون  

برای انتخاب ادکلن مردانه تا یک میلیون تومان باید وارد عرصه های عطرسازی مخصوص آقایان شویم. عطر گرین بنتون در گروه بویایی آروماتیک قرار می گیرد و روایحی شگفت انگیزی از دل طبیعت را در خود جای می دهد. عطر و بوی نت های شرقی نیز در بخش هایی از این عطر نمایان شده و جذابیت آن را افزایش می دهند. 

روایح وتیور و چوب سرو نیز در بخش های پایانی آن به مشام می رسند و خاطره ای خوش از گرین بنتون بر جای می گذارند. یکی از نقاط قوت این عطر مردانه، بسته بندی خاصی است که برای آن طراحی شده است. نام و مدل این عطر، از روی بسته بندی سبز رنگ آن نمایان شده و خبر از نت های گیاهی داخل آن می دهد. 

عطر مردانه ار وی پیور این تنسو

یکی از عطرهای محبوب مردانه که در رده قیمتی زیر یک میلیون تومان دسته بندی می شود، عطر مردانه تنسو است. این برند عطر مردانه از کشور اسپانیا سر بر آورده و محصولات منحصر به فردی را برای استفاده آقایان عرضه می کند. نقطه قوت محصولات این برند قیمت مناسبی است که برای هر یک از آن ها تعیین شده است. رایحه این عطر، با عطر و بوی گرم و شرقی شناخته می شود و در بخش هایی از آن روایح سبز جنگلی نیز به مشام می رسند.

خرید عطر تا یک میلیون

خرید عطر تا یک میلیون

عطر مردانه اینتنس توس

این محصول مردانه در دسته ادوتویلت ها قرار می گیرد و رایحه آن برای مردان قدرتمند و مقتدر طراحی شده است. نت های سبز و گل دار این رایحه از مهمترین نقاط قوت این عطر و ادکلن ها به شمار می رود. در بخش های پایانی آن آمیزه ای از نت های شرقی و سبز به کار رفته اند و ترکیبات داخلی آن را خاص تر جلوه می دهند. این ادکلن مردانه تا یک میلیون تومان قیمت گذاری شده است و با هزینه مناسبی ارائه می شود. 

جمع بندی 

در این گزارش با انواع عطرهای مردانه قیمت مناسب و بهترین عطر زنانه تا یک میلیون تومان آشنا شده و برخی از برترین برندهای سازنده عطر و ادکلن های اقتصادی را بررسی کردیم. در دنیای عطرها نیز برخی محصولات با هزینه های به صرفه تری ارائه شده اند و هر فرد می تواند، با توجه به بودجه خود انتخاب مناسبی در میان آن ها داشته باشد. استفاده از یک ادکلن مناسب نشان دهنده شخصیت شما است و به همین خاطر باید انتخاب آن ها را سنجیده تر انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *