معرفی عطر

بهترین و جدیدترین عطر و ادکلن های اماراتی در سال 2023

بهترین برند ادکلن اماراتی

منظور از عطر و ادکلن اماراتی، پرفیوم هایی هستند که معمولا در دبی امارات ساخته و بسته بندی می شوند. بهترین برند ادکلن اماراتی میتواند اصلی بوده و یا به صورت کپی یا طرح اصلی باشد. عطرهای اماراتی به دلیل داشتن کیفیت و ماندگاری عالی مشهور هستند. این محصولات در این کشور تولید و ساخته میشوند یا بسته بندی آن به عهده شرکتهای اماراتی است. به همین دلیل ادکلنهای اماراتی محبوبیت زیادی در بین علاقمندان پرفیوم دارد. در این مقاله به بهترین و جدیدترین عطر و ادکلن های اماراتی در سال 2022 می پردازیم. همچنین نکات خرید عطر اماراتی اصل را به شما ذکر میکنیم.

معرفی جدیدترین ادکلن های اماراتی اصل 2023

زمانی که وارد فروشگاهی برای خرید عطر و ادکلن اماراتی مردانه یا زنانه میشوید با برند های متنوعی رو به رو خواهید شد. اما قطعا پرفیوم ها و ادکلن اماراتی اصل تجربه ی دیگری از خرید خواهند بود. البته خرید محصولات فیک را به هیچ عنوان توصیه نمیکنیم. زیرا ماندگاری زیاد و بوی قوی از مهم ترین ویژگی هایی است که پرفیوم های اصل اماراتی دارند. این صنعت به خصوص در تولید و ساخت ادکلن اماراتی مردانه به خوبی عمل کرده است. همانطور که وبسایت ساوآرفلر برندهای ادکلنی که در امارات متولد شده اند را معرفی نموده است؛ زیرا محبوب ترین عطرها و پرفیوم های مردانه اماراتی میباشند. اما توجه داشته باشید که هنگام خرید باید یک سری نکاتی توجه کنید که شما را در خرید از شرکت های ادکلن اماراتی اصل راهنمایی کند.

یکی از برند های پرطرفدار اجمل است، این برند کیفیت بالایی در تولیدات خود دارد و با ماندگاری عالی محبوبیت زیادی در بین ادکلن های اماراتی مردانه و زنانه پیدا کرد. شیشه های بسته بندی این عطر طبق استاندارد های جهانی و با بهترین کیفیت روانه بازار میشوند. شرکت هایی مانند Bormiol و Brosse در ساخت شیشه های بسته بندی دخیل هستند.

شعار شرکت اجمل پیوند میان حافظه و بو است. بازسازی خاطرات از طریق بو مانند سفر در زمان است و برای بسیاری از افراد خوشایند بوده و فرقی نمیکند که این خاطره درباره دوستی قدیمی، عشق گمشده، خاطره ای از یک تجربه عشقی و یا خاطرات کودکی اشخاص باشد.

بهترین برند ادکلن اماراتی مشابه

برای روش ساخت عطر و ادکلن بهترین ادکلن اماراتی عمدتا فرمولاسیون آن ها خریداری میشود. سپس در امارات تولید و عرضه آن در بازار به مشتریان خاص صورت میگیرد. این تولیدات کاملا قانونی هستند زیرا فرمولاسیون خریداری شده. برندهایی مانند فراگرانس ورد و ریو کالکشن فرمولاسیون آنها به طور قانونی خریداری شده است. این ادکلن ها تا کنون محبوبیت بسیار زیادی کسب کرده اند.

کدام برند ادکلن اماراتی اصل و کدام تقلبی است؟

در دنیای تجارت پر رقابت امروزی،‌ در هر جایی می‌توان ردی از کالاهای های کپی را پیدا کرد. این موضوع در دنیای مد و فشن شایع تر است. کشورهایی مانند چین عطرهایی را با ظاهر مشابهی تولید میکنند .برخی از سایت ها و فروشگاه ها به نام اصلی اقدام به فروش این عطرها میکنند. در این عطر ها بسته ها و ظاهری دقیقا مشابه با ادکلن اماراتی اصل تولید می شود. در برخی موارد نیز بسته بندی در کشورهای دیگر تولید شده و سپس در امارات پر میشود. این پرفیوم ها دقیقا مشابه محصولات اورجینال هستند. اما کیفیت رایحه و ماندگاری بسیار پایینی دارند. شباهت رایحه فیک با اصلی در حد قابل قبولی است اما این عطرها معمولا بیشتر از یک ساعت ماندگاری ندارند و این نکته منفی در خرید آن موثر است. برای تشخیص یک ادکلان اصل و تقلبی راهکارهای متنوعی وجود دارد که در ادامه بیان میکنیم. 

بهترین ادکلن اماراتی

روش تشخیص بهترین ادکلن های اماراتی اماراتی 

در جهانی زندگی میکنیم که بسیاری از تولیدکنندگان خرد برای کسب سود از برندهای اصلی کپی میکنند. هرگز محصول کپی یا فیک مانند نمونه اصلی نخواهد شد. گاهی تشخیص بهترین برند ادکلن اماراتی برای هر کسی سخت میشود. اما قطعا راه های برای تعیین اصالت و اعتبار کالا وجود دارد مانند:

  • نام برند: اصولا ادکلن های اورجینال که توسط امارات ساخته شده باشند نام عربی دارند . از مشهور ترین برند های این پرفیوم ها میتوان به برند اجمل و رصاصی اشاره کرد.
  • بسته بندی : بسته بندی یکی از راحت ترین راه تشخیص است. در ادکلن های اماراتی مردانه خواهید دید که بسته بندی جذاب بوده و از کیفیت خوبی هم برخوردار است. البته اگر شیشه کیفیت نداشته باشد به راحتی با کشیدن ناخن رنگ ان میرود.
  • اسکن بارکد: اگر یک نرم افزار اسکنر به روی گوشی موبایل خود داشته باشید. میتوانید با اسکن بارکد روی بسته بندی اصالت کالا را بسنجید.
  • بوی الکل: برخی از تولید کنندگان برای پر کردن شیشه و کسب سود بیشتر از الکل زیادی استفاده میکنند. این موضوع باعث میشود تا ماندگاری عطر به شدت کاهش پیدا کند. پس بوی الکل نشانه فیک بودن کالاست.
  • ماندگاری: در بهترین حالت یک عطر باید 7 الی 8 ساعت به روی پوست شما باقی بماند. البته توجه داشته باشید که نوع جنس پوست شما ،رنگ پوستتان و متابولیسم بدن شما در ماندگاری تاثیر دارد.

قیمت ادکلن های اماراتی و بهترین عطرهای اماراتی

تولید عطر و ادکلان صنعت هزینه بر است. بنابراین شرکت های اروپایی به خصوص فرانسه ، فرمولاسیون محصولات خود را به شرکت های اماراتی میفروشند یا امتیاز استفاده از چنین رایحه ای را به آن ها میدهند. جالب است بدانید این عطرها، قیمت‌های مقرون به صرفه‌تری به نسب نمونه خارجی دارد. در حقیقت، مشتری هدف شرکت‌های تولید عطر و ادکلن اماراتی که ادکلن مشابه تولید می‌کنند، مشتریان با توان اقتصادی متوسط هستند. به همین علت با قیمت مناسب نیز روانه بازار میشوند.

البته از آنجایی که موضوع عطر و ادکلن مسئله ای کاملا سلیقه ای است، ممکن است نظر هر کس در رابطه با بهترین برند تفاوت هایی داشته باشد. همچنین یک ادکلن اورجینال قیمت ارزانی نداشته و نباید انتظار داشت که بهترین برندهای تولید پرفیوم قیمتی پایین را به عنوان ادکلن های ساخت امارات اند در نظر بگیرند. بوها از جمله مواردی هستند که هر انسانی هنگام برخورد با شما در خاطرش می ماند. بنابراین یک بوی خوب و ماندگاری مناسب هزینه در بردارد اما قطعا ارزش آن را خواهد داشت.

برند های ادکلن اماراتی

معرفی بهترین شرکت عطر اماراتی

امارت کشوری رو به پیشرفت است که در ده سال گذشته پا به عرصه تولید و ساخت عطر و ادکلن گذاشته و توانسته عطرهای گوناگونی را در تنوع محصولی خود جای دهد. اما در این میان برخی از محصولات از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. این محبوبین میتوانید دلایل زیادی را داشته باشد. در ادامه به بررسی بهترین برند عطر اماراتی و پرفیوم هایی میپردازیم که در امارات پر میشوند و یا تولید و یا ساخت همین کشور هستند:

  • ادکلن فراگرانس ورد

از جمله محبوب ترین و پرطرفدار ترین عطر هایی پر شده در امارات متحده عربی است . کیفیت بالا ، بسته بندی مقاوم ، قیمت مناسب و بوی مطلوب باعث افزایش محبوبیت آن شده است. اگر علاقمند به برندهای معروف دنیا مانند دیور، شنل، بولگاری هستید اما خرید اقتصادی را ترجیح میدهید، ادکلن کپی ادکلن فراگرانس ورد فرانسه یکی از بهترینها خواهد بود.

 

  • ادکلن وینچستر

این شرکت نیز از شرکت های مستقر در امارات است ، محصولات این شرکت اغلب به صورت 100 میلی تولید شده اند. البته شرکت وینچستر مستقر در امارات نهایت تلاش خود را برای تولید یک بسته بندی مشابه اصلی کرده است.

  • ادکلن الحمبرا

یک شرکت نوآور با رقابت پذیری بالا در زمینه تولید یک پرفیوم با نهایت ظرافت و کیفیت است. این ادکلن ها با طراحی ظاهری بسیار شیک و زیبا تولید شده اند که از فرمولاسیون ادکلن های مشهور جهانی استفاده می کنند. این برند در حال تبدیل شدن به مدرن ترین رهبر در صنعت عطر سازی است.

  • ادکلان جانوین

این شرکت فرمولاسیون عطر های محبوب را از شرکت های جهانی خریداری کرده و این کار قانونی انجام میدهد. عطرهای جانوین دارای اصالت بوده و این شرکت دارای 50 عطر محبوب جهانی میباشد.

  • برند کالکشن

این شرکت در ایران نیز با همین نام شناخته میشود. فرآیند کاری برند کالکشن نیز تا حدود زیادی شبیه به برند جانوین میباشد. البته تعداد رایحه های محبوبی که این برند تولید کرده است به نسبت سایر جان وین دو برابر بوده است.

  • برند اجمل

پیش تر درباره این برند به طور مفصل صحبت کردیم. این برند در امارت به صورت انحصاری محصولات خود را تولید و روانه بازار میکند. اغلب عطر های این برند بویی جذاب دارند که میتواند شما را به خاطرات کودکی یا جوانی خود ببرد. ماندگاری خوب ، کیفیت عالی در بسته بندی و بوی مطبوع باعث شده تا مردان و زنان در سراسر جهان علاقمند به خرید عطر از این برند باشند.

جمع بندی

دنیای مد و فشن ، بازاری است که برخی برای ماندگار شدن ، محصولاتی با کیفیت و مناسب را روانه بازار میکنند، برخی به دلیل وضع موجود مالی مشتری کیفیت پایین تری را در نظر میگیرند و برخی به کپی محصولات با کیفیت میپردازند. البته گاهی در بین عطر های فیک هم می توانید کالای باارزش و باکیفیت هم پیدا کنید فقط باید بیشتر تحقیق نموده و به افراد باتجربه اعتماد کنید و همچنین از سایت های معتبر مانند زیباشین خرید نمایید. بهترین راه تشخیص یک ادکلن اصل اماراتی را ذکر کردیم و متوجه شدیم که چطور میشود بهترین برند های ادکلن اماراتی را خریداری کرد. همچنین به جوانب قیمتی محصولات پرفیوم نیز پرداختیم. امیدواریم تا به اینجا توانسته باشید نکاتی مثبتی را کسب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *