آموزش

تفاوت تستر با عطر اورجینال و ادکلن اصل چیست؟

به نظر شما تفاوت عطر و تستر عطر چیست؟ این مقاله از زیباشین پاسخ صحیح را به این سوال خواهد داد. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که تفاوت روغن های برند اصلی با روغن های مشابه چیست و یا تستر ادکلن چیست؟ از آنجایی که این مبحث موضوع بسیار گسترده ای است، تصمیم گرفتیم بدون جستجوی اطلاعات از منابع مختلف به این سوال به طور دقیق پاسخ دهیم. بسیاری از مشتریان «تستر» را به عطر اصلی ترجیح می دهند و از آن لذت می برند زیرا معتقدند این رایحه ها ماندگارتر هستند. بقیه مشتریان ناراضی هستند و می گویند برای چیزی که در بسته بندی اصلی نیست پولی نمی پردازند. خوب، پس حقیقت چیست؟ در زیر به این سوال به درستی پاسخ خواهیم داد. تفاوت تستر با عطر در بسته بندی آن است.

تستر عطر و ادکلن چیست؟

فرضیه و نظریه های زیادی در خصوص اینکه عطر تستر چیست وجود دارد که اگر بخواهیم تک تک آنها را توضیح دهیم، می توانیم یک کتاب منتشر کنیم. اما این هدف ما نیست. ما سعی می کنیم با ترکیب تمامی اطلاعاتی که یک کارشناس عطر گفته است به این سوال، دقیق و واضح پاسخ دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع گسترده، با سوالات متداول مشتریان شروع می کنیم.

تستر عطر به چه معناست؟ تسترها عطرهای اصلی هستند که اغلب در یک جعبه مقوایی بدون برچسب یا در سلفون پیچیده می شوند. تسترها اغلب در بزرگترین مجموعه عطرهای مارک دار عرضه می شوند. اغلب از بسته بندی با حجم 100 میلی لیتر استفاده می شود، اما ممکن است در قالب 50، 75، 90، 125 میلی متری و اشکال دیگر وجود داشته باشد. هدف این نوع محصولات، نمایش و عرضه این عطر قبل از فروش در عطر فروشی ها و سوپرمارکت های بزرگ است. به عنوان یک قاعده، فروخته نمی شوند، اما اغلب در زنجیره تامین مبادله می شوند. هر تستر حاوی 100% مایع عطر اصلی با همان ترکیب عطر در بسته بندی رسمی است. تفاوت عطر اورجینال با تستر در سایز و ابعاد آن است.

فرق تستر و ادکلن اصل

چگونه فرق ادکلن تستر با اورجینال یک عطر را تشخیص دهیم؟

آسان است. هنگام خرید آنلاین عطر، مطمئن شوید که عطر مناسب و اصل را از بهترین برند ادکلن اماراتی و یا فرانسوی خریداری کرده اید. بسیاری از این محصولات به عنوان محصولات آزمایشی (TESTER) یا محصولات بسته بندی شده (در سلفون) شناخته می شوند. تستر ها مانند عطرها دوست داشتنی هستند و می توانید آنها را در بسیاری از فروشگاه های آنلاین عطر پیدا کنید. اگر عطری که خریداری کرده اید بدون مارک، بسته بندی و بدون مارک باشد، به احتمال زیاد این عطر یک تستر است. عطرهای رسمی بسته بندی مارک دار و قیمت متفاوتی دارند که معمولا از قیمت تستر بالاتر است. تفاوت عطر اورجینال و تستر را از ما بخواهید.

می دانید سمپل چیست؟ اینها نمونه های تبلیغاتی هستند که به صورت رایگان توزیع می شوند یا برای آزمایش عطرها استفاده می شوند. نمونه‌های کوچک معمولاً حاوی 1.2 میلی‌لیتر عطر مایع هستند، برخلاف تسترها که معمولاً در ویال‌های بزرگ‌تر مانند شیشه عرضه می‌شوند. نمونه ها فقط برای اهداف تبلیغاتی استفاده و فروخته می شوند. این برای این است که فقط یک بار این عطر را تجربه کنید و از ماهیت محصول ایده بگیرید.

تفاوت تستر و عطر اصلی چیست؟

در اصطلاح بازاریابی، فرق تستر با ادکلن یا همان تفاوت تستر و عطر اصلی در بسته بندی آن است. عطر دارای بسته بندی رسمی است، اما تستر ندارد! تسترها حاوی همان عطر مایع هستند، اما اغلب بدون بسته بندی فانتزی و فقط برای آزمایش فروخته می شوند. گاهی اوقات می‌توانیم نمونه هایی را با ظروف رسمی بدون درپوش و برچسب عطر ببینیم.

هر تستر به اندازه عطر اصلی دوام می آورد. ماندگاری عطرها و تسترها یکسان است، اما این به نحوه نگهداری آنها بستگی دارد. اگر آزمایشی انجام دهید و عطر و تستر را بیش از یک ماه بدون درب در کیف خود نگه دارید، تفاوت ماندگاری هر دو را متوجه خواهید شد. زیرا اگر عطرهای مایع را به خوبی نگهداری نکنید، تبخیر می شوند و در نتیجه عطر شدت خود را از دست می دهد. با این حال، این نکته بسیار مهم باید روشن شود که هر دو نوع محصول عطر در یک مکان با فرمول رایحه یکسان حتی در بطری های یکسان نگهداری می شوند. تفاوت آنها در این است که عطر در بسته بندی رسمی است، اما تستر این طور نیست.

عطر تستر چیست

چه لزومی دارد که تستر عطر تهیه کنیم؟

یکی از بزرگترین مزیت های خرید تستر عطر قیمت مناسب آن است (حداکثر 15 درصد اختلاف قیمت با عطر اصلی دارد). معروف ترین برندها و عطرهای دنیا عطرهایی را برای هر سلیقه و سبکی تولید می کنند که در بسته بندی های لوکس و زیبا ارائه می شود. اما آیا ارزش آن را دارد که برای چیزی که دقایقی پس از باز کردن دور می اندازیم، پول پرداخت کنیم؟ پاسخ به این سوال برای هر کسی متفاوت خواهد بود. تفاوت تستر و ادکلن ربطی به ماهیت عطر ندارد.

اما وقتی یک عطر جدید می‌خریم، بسته‌بندی شفاف بیرونی را پاره می‌کنیم و بسته‌بندی رنگارنگ را باز می‌کنیم، اتومایزر را به آرامی فشار می‌دهیم (چند بار) و اولین مایع معطر را روی پوستمان می‌پاشیم، قطعا این یک احساس بی‌نظیر است. امیدواریم با پاسخ به سوالات شما و ارائه اطلاعات بیشتر، شباهت ها و تفاوت های عطرهای برند اصلی و تست کننده های آن را بدانید. اما بگذارید خلاصه کنم، تستر و عطر، 100٪ از مایع واقعی پر شده بودند. تنها تفاوت آنها در بسته بندی است.

امیدواریم این مقاله برای شما جالب و مفید بوده باشد. وقتی در مورد تسترها و عطرها صحبت می کنیم، ممکن است سوالات زیادی پیش بیاید. اگر پیشنهاد یا سوال دیگری دارید، نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بنابراین اگر قصد خرید عطر دارید، دقت کنید که مبادا تستر را اشتباهی خریداری کنید.

سخن پایانی

همان طور که دیدید و با توجه به وبلاگ ورنا در رابطه با تفاوت تستر با ادکلن میتوانیم نتیجه بگیریم که اختلاف چندانی ندارند. امیدواریم مطالبی که گفته شد، به اندازه کافی برای شما مفید واقع شده باشد. دوستان عزیزی که قصد خرید عطر و تستر آن را دارند می توانند همین حالا به صورت اینترنتی اقدام نمایند و یا  با مجموعه ما تماس حاصل کنند، تا مشاوره های لازم را دریافت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *