معرفی عطر

جدیدترین و بهترین عطر و ادکلن های تابستانی مردانه

آقایان خوشبو همواره جذاب تر از آقایان هستند که تمایل به استفاده از ادکلنها ندارند. همچنین در فصول گرم مانند تابستان و بهار اهمیت استفاده از عطرها بیشتر می شود. در طی این مقاله به بررسی بهترین عطر تابستانه مردانه می پردازیم. اگر می‌خواهید یک عطر مردانه تابستانی فوق العاده انتخاب کنید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

بهترین عطر و ادکلن مناسب فصل گرم

در فصل تابستان و بهار به دلیل تعریق بیشتر به نسبت سایر فصل‌ها بازار رونق زیادی پیدا می کند. قطعاً شما هم مانند افراد دیگر به دنبال از ها و ادکلن های مناسبی برای تابستان هستید. همچنین تعریق زیاد و گرمای هوا باعث میشود رایحه است در فصل تابستان به سرعت از بین برود در نتیجه بوی ادکلن ها تمام روز با شما نخواهد بود. به همین دلیل است که افراد به دنبال عطرهای ماندگار برای تابستان هستند .اما نکاتی در هنگام خرید عطر و ادکلن مناسب فصل گرم وجود دارد که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

چه عطرهایی را نباید در تابستان استفاده کرد

به طور کلی عطرهایی با رایحه ای شیرین و گرم ماندگاری بالاتری به نسبت سایر از عطرها دارند. اما کاربرد اصلی آن ها در فصول زمستان و پاییز است. همچنین از های سنگین، ادویه، تلخ، چوبی و چرمی در فصل تابستان توصیه نمی شود. بنابراین در هنگام انتخاب ادکلن مورد نظر باید توجه کنید که عطرهای شیرین و گرم را برای فصول گرم انتخاب نکنید.

کدام رایحه برای تابستان مناسب است؟

به طور کلی عطرهایی که باعث می شود دیگران از استشمام آن احساس خنکی خوش‌آیندی پیدا کنند، برای تابستان مناسب هستند. عطرهایی با رایحه و مناسب کاملا خنک ، ترش، تلخ و سرد ، جنگلی و وحشی هستند . انتخاب ادکلن هایی با ترکیبات دریایی، مرکباتی و میوه‌ای با رایحه ملایم گلها یا چوب نیز گزینه مناسب برای تابستان محسوب می شود.

بهترین ادکلن و عطر خنک مردانه

  • پرفیوم مردانه دیور Sauvage

کمپانی دیور در سال ۲۰۱۹ ادکلن جدید خود را از خانواده از های مردانه ساوج به بازار عرضه کرد که با الهام از آسمان تاریک شب با ماه کامل ساخته شده بود. عطرساز مشهور فرانسوی فرانسه ای طراحی این رایحه را به عهده داشت. رایحه این ادکلن تلخ و خنک است که در گروه بویایی فوژه شرقی قرار می گیرد و به همین دلیل بوی تندی دارد.

پرفیوم ساواج دیور نسبت به نسخه های قدیمی از غلظت و ماندگاری بیشتری برخوردار است. به همین دلیل از محبوبیت بیشتر در میان آقایان پر مشغله برخوردار است.

  • پرفیوم شانل مردانه Bleu

این است بهترین گزینه برای آقایان جسور و جذاب است این رایحه برگرفته از هست تعویضی تازگی و عمیق است بلو شنل مانند روح مردی تلخ و جذاب است که می‌خواهد سرنوشت خود را انتخاب کند. رایحه پرفیوم بلو در گروه بویایی چوبی آروماتیک قرار دارد.

بوی چوبی و معتدل این عطر یک تجربه تکرار نشدنی است که با ترکیب رایحه مرکبات ترد و تازه ترکیب شده و به همین دلیل تداعی‌کننده روحیه پر جنب و جوش است.

  • ادو پرفیوم اونتوس کرید

برند سلطنتی فرانسوی Creed در سال ۲۰۱۰ ادو پرفیوم لوکس مردانه خود را با عنوان اونتوس رونمایی و معرفی کرد اونتوس لغت باستانی به معنای موفقیت گرفته شده است به همین دلیل بود که برند مشهور کرید برای ۲۵۰ سالگرد تاسیس خود آن را انتوس نامید.

یک دهه از رونمایی این اثر می‌گذرد اما همچنان به عنوان بهترین عطر تابستانه مردانه از آن یاد می شود رایحه این عطر با آمیز های چای پر میوه های آقای زیادی در میان طرفداران عطرهای معتدل و خنک ایجاد کرد.

رایحه کرید اونتوس روایح متناوب مانند ترنج ،سیب، آناناس، انگور سیاه ، نعنای هندی، رز، چوب، درخت قان، یاس، وانیل ، مشک و خزه درخت بلوط باشد. بنابراین یک شگفتی مرموزی درون این عطر وجود دارد.

  •  ادوتویلت ورساچه Eros

این اثر در سال ۲۰۱۲ به بازار معرفی و عرضه شد برند ورساچه با الهام گرفتن از خدایان یونان باستان عطر اروس را تولید کرد. در فرهنگ اساطیری یونانی خداوندگار عشق اروس نام دارد. این عطر نماد آقای زیبا جوان و قدرتمند است که شمایلی مانند مدل‌های پوسترهای تبلیغاتی دارد.

این استعداد تولیتی سنگین کلاسیک و تنومند است به طور کلی رایحه ای این عطر شیرین و معتدل است. البته اعتدال آن بیشتر رو به خنکی رفته و در فصل‌های گرم کاربرد بیشتری دارد. البته برای تمام فصول نیز میتوان از ان استفاده کرد.

  • آرماف کلاب د نویت اینتنس

آرماف کلاب د نویت اینتنس به عنوان یک عطر مردانه تابستانی بسیار کاربردی و مشهور است. رایحه این عطر جذاب خنک و شیرین و ملایم است به همین دلیل حس جادویی و دل فریبی به همراه دارد. روایح متنوع در ساخت این از وجود دارد که می‌توان به نعنای هندی، ترنج و لیمو ترش ، در کنار سیب، انگور، آناناس و رز، یاس و انبر، وانیل و چوب درخت قان اشاره کرد.

  • پرفیوم آرمانی Acqua di Gio

این عطر نسخه جدیدی از عطر مردانه با نام آکوا دی جیو در سال ۱۹۹۶ است. چهره تبلیغاتی برای معرفی این عطر جیسون مورگان بود که باعث شد نام آن بعد از سالها مجددا بر سر زبان‌ها بیفتد. رایحه پرفیوم آکوا مانند نسخه قبلی در گروه بویایی آروماتیک آبی قرار دارد اما رایحه‌ای ماندگار، خنک و عمیق تر دارد.

آقایان شیک پسند و کلاسیک با این اثر نزدیکی بیشتری دارد نت های آغازین عطر آکوا دی جیو از ترنج و آب دریا می باشد. در نت های میانی جادوی سال یا شمعدانی و رزماری قرار دارند . در نتهای پایانی نیز شاهد روایح دودی با نعنای هندی اسرار آمیز بودن آن را به رخ میکشد.

  • بولگاری آکوا پور هوم

تعداد زیادی از آقایان که از این استفاده می کنند ابراز داشتند آکوا بولگاری پور هوم بهترین عطر تابستانه مردانه است. این اثر در سال ۲۰۰۵ روانه بازار شد که خنکی دلنشینی با خود داشت و به همین دلیل به عنوان ادکلن تابستانی مردانه شناخته شده است.

نکات خرید عطر مردانه تابستانی

در هنگام خرید عطر مردانه تابستانی باید توجه کنید که مورد نظر شما خنک معتدل یا ملایم باشد. همچنین به اصل و اورجینال بودن ادکلن توجه کنید زیرا عطرهای تقلبی و فیک از ماندگاری مناسبی برخوردار نیستند. میتوانید ادکلن مردانه بهار و تابستان اورجینال را از فروشگاه ما تهیه کنید.

همچنین اگر میخواهید برای خودتان خریداری کنید می تواند کمی به شخصیت درونی تان نگاه کنید و ببینید که چه آرایه ای با شخصیت و ویژگی های شما تناسب دارد. در قسمت قبلی هر کدام از عطر خنک تابستانی مردانه  برای آقایان با ویژگی های شخصیتی متفاوت پرداختیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *