معرفی عطر

بهترین برندهای عطر لوکس و لاکچری در جهان

شگفتی های دنیای عطرسازی در همه نقاط دنیا احساس می شود؛ برترین و گران ترین برندهای عطر دنیا، از دل تازه کارترین طراحان مد و فشن متولد شدند و تا به امروز شهرت بسیاری به دست آوردند. بسیاری از برندهای عطر لوکس و لاکچری در ابتدا در حوزه ساخت و تولید زیور آلات و نوشت افزار چرمی و… فعالیت داشته و رفته رفته به حوزه ساخت و تولید عطر نیز روی آوردند و در این زمینه موفق تر از تولید محصولات دیگر بودند.

طرفداران عطر و ادکلن، به جزییات موجود در این عرصه نیز علاقه مند هستند. از این رو در این گزارش شما را با گوشه ای از فعالیت های برندهای عطر مشهور آشنا می کنیم. فهرستی از برترین برند عطرهای دنیا را در ادامه مشاهده می کنید:

خانه مد ورساچه

در سال 1978 فعالیت این کمپانی در عرصه تولید لباس های زنانه آغاز شد و رفته رفته به موفقیت های خود در این عرصه افزود. اما این موفقیت ها ولع سازنده این برند را سیراب نمی کردند! از این رو در سال 1981 در حوزه عطر و ادکلن آغاز به کار کرد و اولین عطر خود با نام جیانی ورساچه را ارائه داد. امروزه محصولات این برند در میان لوکس ترین عطر و ادکلن های زنانه و مردانه دسته بندی شده و در فروشگاه های معتبر دنیا به فروش می رسند. از محبوب ترین محصولات این برند می توان به ورساچه اروس، ورساچه پور هوم، ورساچه او فرش، ورساچه ورسنس و… اشاره کرد.

پارفومز د مارلی، رویا پردازی به سبک فرانسوی

اسپرچر سازنده این برند در سال 2009 برای تاسیس و راه اندازی خانه عطر و ادکلن خود زمینه چینی می کرد؛ او که از دوران جوانی به عرصه عطرسازی علاقه داشت، حال رویاهای خود را در ساخت برند نوظهورش می دید و به آن ها جامعه عمل می پوشاند. عطرهای افسانه ای او، الهامی از زندگی کودکی اسپرچر به همراه پدرش بودند. برخی از محبوب ترین عطرهای پارفومز د مارلی شامل کارلایل، گالوی، لیتون، هرود، سافاناد و… هستند.

تام فورد از قلب آمریکای مدرن

تام فورد آمریکایی در ابتدای فعالیت های حرفه ای خود، عضوی از برندهای این سن لورن و گوچی بوده و در سال 2005 به صورت مستقل در یک برند جدید آغاز به کار کرد. نخستین عطر او به نام بلک اورکید، آغاز موفقیت های این برند جهانی بود و نام تام فورد را به شهرت رسانید. موفقیت های خارق العاده سایر مجموعه عطرهای این برند نیز مثال زدنی است؛

از میان آن ها پرایوت بلند از مجموعه عطرهای معروف دنیا است که یک محصول خاص به نام پریل پچولی در میان آن قرار دارد. از دیگر عطر و ادکلن های لاکچری و لوکس تام فورد می توان به TOM FORD FABULOUS، TOM FORD NEROLI PORTOFINO، TOM FORD LOST CHERRY، TOM FORD OUD WOOD  اشاره کرد.

مون بلان و ستاره سفید

مون بلان از کشور آلمان در سال 1910 به عرصه صنایع تولیدی پا گذاشت و فعالیت خود را با ساخت قلم های لوکس و جذاب آغاز کرد. نماد مورد استفاده این برند در ابتدا ستاره ای سفید رنگ بود که از قله مون بلان در رشته کوه های آلپ الهام گرفته شد. آغاز به کار این برند با تولید عطرهای پرینسس و استارواکر شروع شد که هر یک به عنوان بهترین عطر دنیا معرفی شدند. برترین های مون بلان مانند  Emblem Intense، Emblem، Mont Blanc Presence Cool  و… در همه جهان معرفی شدند.

لالیک، لاکچری ترین برند های عطر در دنیا

محبوبیت این برند از تولید جواهرات پر زرق و برق آغاز شد؛ این برند فرانسوی از سال 1888 آغاز به کار کرد و رفته رفته به عرصه عطر و ادکلن نیز پا گذاشت. شیشه های عطر لوکس و لاکچری این برند، از دلایل محبوبیت آن محسوب می شوند. لالیک در ابتدا تنها ساخت شیشه های عطر لوکس را انجام می داد و آن ها را به زیباترین حالت دیزاین می کرد. اما با تولید عطرهای لالیک انکر نویر و پور هوم، فعالیت خود را در تولید روایح و عطر و ادکلن نیز آغاز کرد.

برند هرمس، به وسعت تاریخ فرانسه

این کمپانی فرانسوی بیشتر از 150 سال قدمت دارد و از پیشگامان صنعت فرانسه محسوب می شود. اولین عطر این برند، کالش، در سال 1961 ارائه شد و از آن زمان تاکنون هرمس در میان برندهای عطر لوکس و لاکچری قرار می گیرد. ترکیبات و فرمولاسیون خاص به کار رفته در عطرهای این برند با دانش و خلاقیت سازندگان آن عجین شده اند. نقطه قوت فعالیت های این مجموعه تولید عطر او د هرمس است که ترکیبات آن با شناخت از سلیقه جامعه علاقه مند به عطر به وجود آمدند. تلفیق دانش و هنر، مهمترین اصل موفقیت های این برند جهانی محسوب می شود.

گرلن، عطر بزرگان تاریخ

یکی از بهترین برندهای عطر لوکس و لاکچری که از همان آغاز فعالیت های خود در عرصه عطر و ادکلن فعالیت داشت، گرلن است. این برند از سال 1829 تا کنون در این عرصه فعالیت دارد و روایح مشهور و محصولات آرایشی و بهداشتی فراوانی به دنیای مد ارائه کرده است. یکی از خاص ترین محصولات گرلن، عطر امپریال نام دارد که برای جشن ازدواج ناپلئون سوم طراحی شد؛ طراحی بدنه بطری این عطر مشابه با کندوی زنبور عسل، بعدها به عنوان نماد این برند معرفی گردید. دریافت جوایز معتبر از وزارت فرانسه، از مهمترین موفقیت های این برند جهانی محسوب می شود.

جیورجیو آرمانی، نماینده ای از ایتالیا

برندهای عطر لوکس و لاکچری کشور ایتالیا، همواره در عرصه عطر سازی می درخشند. جیورجیو آرمانی ایتالیایی، در حوزه دیزاین لباس های مردانه فعالیت کرده و در کنار آن حرفه عطرسازی را نیز دنبال می کند. از میان محبوب ترین عطرهای این برند می توان به بیوتی زنانه و ادیشن مردانه اشاره کرد. این برند با ستاره های هالیوودی و طراحی لباس و عطر آن ها به شهرت رسید.

دولچه گابانا، لوکس، منحصر به فرد، نوآور

این برند ایتالیایی در عرصه مد و فشن تولیدات متعددی دارد، از میان آن ها می توان به تولید عینک و زیورآلات و لباس های جذاب و سکسی آن اشاره کرد که تحت عنوان D&G  به شهرت رسیدند. اولین عطرهای او برای خانم ها طراحی شدند؛ دولچه گابانا برای زنان، اولین فعالیت این برند در عرصه عطرسازی بود که در سال 1920 روانه بازارهای فروش عطر شد. دولچه گابانا با تولید عطر لایت بلو به سرعت در میان برندهای عطر لوکس و لاکچری قرار گرفت.

سلطنت کرید

سابقه 250 ساله کرید در صنعت عطرسازی، این برند را به صدر نشین برندهای عطر لوکس و لاکچری تبدیل کرد. کمپانی سلطنتی کرید برای بزرگان فرانسه، پادشاهان، سیاستمداران و… عطرهای اختصاصی تولید کرده و مورد توجه آن ها قرار گرفته است. از میان افراد مشهوری که مخاطب برند کرید بودند، می توان به چرچیل کندی، ملکه ویکتوریا، امپراتور اوژنی و… اشاره کرد که عطرهای کرید را مورد تحسین قرار دادند.

خانه مد شنل

خانم گابریل شنل معروف به کوکو، فعالیت های خود را با دیزاین لباس های زنانه و مردانه آغاز کرد و از سال 1921، در عرصه عطرسازی نیز آغاز به کار نمود. اولین عطر او ان 5، بسیاری از علاقه مندان به دنیای عطرسازی را به مبهوت کرد! شنل کوکو مادمازل نیز از محصولات محبوب این برند است که تا سالیان سال در صدر عطرهای پر فروش عرصه عطر و ادکلن قرار داشت. روایح رویایی شنل، در بسته بندی های خیره کننده ای ارائه می شوند که بر شهرت این برند می افزاید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *