آموزش

روش استفاده از بادی اسپلش و انواع ان

استفاده از بادی اسپلش برای مردان و زنان بسیار مفید بوده و برای جلوگیری از تعریق بیش از حد در طول روز کاربرد دارد. این محصولات به تازگی وارد بازارهای آرایشی و بهداشتی شدند و تنوع وسیعی در این عرصه دارند. هر فرد می تواند، با در نظر گرفتن سلیقه شخصی خود هر یک از انواع این محصولات را انتخاب کند. 

این بادی اسپلش ها با بهترین عناصر طبیعی تولید شده و ساخت فرمولاسیون آن ها به صورت تخصصی انجام می گیرد. برای انتخاب هر یک از این محصولات باید به پارامترهایی مانند مواد تشکیل دهنده، نوع کاربرد، شبانه یا روزانه بودن رایحه آن ها و… دقت داشته باشید. در ادامه روش های استفاده از این مواد خوشبو کننده را نیز بیشتر بررسی می کنیم. 

روش استاندارد استفاده از بادی اسپلش 

بهترین روش استفاده از بادی اسپلش زیر بغل، اسپری کردن آن بر روی پوست تمیز و حمام کرده است. توصیه می کنیم، پیش از استفاده از بادی اسپلش حمام کرده و بدن خود را از ذرات عرق و آلودگی پاکسازی کنید. به این ترتیب مایع بادی اسپلش به خوبی جذب پوست شده و رایحه اصلی آن آشکار شود. 

در صورت اسپری کردن این مواد آرایشی و بهداشتی بر روی پوست آلوده، بوی نامطبوعی از بدن ساطع شده و ماندگاری رایحه این محصولات نیز کمتر خواهد بود. به علاوه در استفاده از این محصولات باید از اسپری کردن آن ها بر روی لباس ها خودداری کنید؛ چرا که این مواد اغلب حاوی ترکیبات روغنی هستند و لکه هایی بر روی لباس ها ایجاد می کنند. 

برای استفاده از این محصولات نظر پزشک خود را نیز جویا شده و از عدم حساسیت به مواد به کار رفته در این محصولات اطمینان حاصل کنید. به این ترتیب استفاده بهتری از این محصولات آرایشی خواهید داشت. این محصولات فواید بی شماری برای پوست بدن به همراه دارند و در صورت استفاده صحیح از سلامت و جوانی پوست مراقبت می کنند. 

در طول استفاده از انواع بادی اسپلش ها باید آن ها را به دور از نور خورشید نگهداری کنید. به این ترتیب دوام و ماندگاری این مواد بیشتر شده و رایحه آن ها محفوظ باقی می ماند. برای استفاده بهتر از این مواد آن ها را بر روی نقاط نبض دار بدن اسپری کنید. به این ترتیب پخش بوی آن ها بسیار مطلوب تر خواهد بود. 

مهمترین نکات استفاده از بادی اسپلش ها

برای استفاده از این مواد آرایشی و بهداشتی باید به نکات مهم مربوط به مصرف این اقلام نیز دقت کنید. برخی از آن ها را در زیر مشاهده می کنید:

  1. پس از اسپری کردن این مواد بر روی پوست چند دقیقه منتظر بمانید تا مایع آن به خوبی جذب پوست شده و خشک شود. به این ترتیب ترکیبات بادی اسپلش به لباس شما برخورد نکرده و از بین نمی رود. 
  2. شما می توانید، این مایع را به موهای خود نیز اسپری کنید. در ساختار این مواد از مقادیر کمتری الکل استفاده شده و به همین خاطر ضرری برای موهای شما نداشته و سبب خشکی موی سر نخواهد شد. 
  3. استفاده از بادی اسپلش های جدید نسبت به عطر و ادکلن های قدیمی صرفه اقتصادی بیشتری برای مردم دارد و به همین خاطر برخی آن ها را جایگزین عطر و ادکلن های گران قیمت خود کرده اند. 
  4. در نظر داشته باشید که این محصولات برای کسانی که به فرایند استحمام خود اهمیت نمی دهند، ساخته شده و کاربردی برای این افراد نخواهند داشت! 

دسته بندی های بادی اسپلش ها

برای بررسی بهترین بادی اسپلش ها آشنایی با دسته بندی های این محصولات نیز ضرورت دارد. برخی از محبوب ترین انواع این محصولات را در زیر مشاهده می کنید:

  • بادی اسپلش های عطری: برخی از این محصولات بر پایه عطر و بوی ادکلن های معروف ساخته شده و بویی شبیه به آن ها دارند. به همین خاطر افراد می توانند به جای خرید عطرهای گران قیمت، بادی اسپلش های مشابه آن ها را خریداری کنند. این مدل بادی اسپلش ها تنوع وسیعی دارند. 
  • بادی اسپلش های شاین دار: این دسته از اقلام آرایشی و بهداشتی، با خاصیت براقیت پوست همراه بوده و اکلیل های بسیار ریزی در ساختار آن ها به کار رفته است. این مواد درخشندگی و زیبایی خاصی به پوست شما می بخشند و برای بانوان کاربرد بیشتری دارند. 

مزایای استفاده از بادی اسپلش ها 

یکی از فواید خرید این محصولا، مناسب بودن قیمت بادی اسپلش ها در قیاس با سایر مواد خوشبو کننده است. همچنین هزینه تعیین شده برای آن ها در قیاس با ماندگاری طولانی مدت آن ها بسیار ناچیز است. ضد حساسیت بودن این مواد نیز توجه بسیاری را جلب کرده است. 

با استفاه از آن ها هیچ گونه عارضه ای بر روی پوست شما ایجاد نخواهد شد. به همین خاطر کسانی که به آلرژی ها و حساسیت های پوستی دچار هستند، با خیال راحت از این محصولات استفاده می کنند. با وجود این محصولات پوستی شاداب و درخشان و باطراوت خواهید داشت. 

این مواد آرایشی و بهداشتی آبرسانی پوست را نیز به بهترین نحو انجام می دهند. روغن های طبیعی به کار رفته در این محصولات از مهمترین مزایای استفاده از آن ها هستند و سبب تغذیه پوست بدن خواهند شد و از خشکی سطح پوست نیز جلوگیری می کنند. 

در کنار این مزایا، معایبی نیز متوجه این محصولات است؛ در صورتی که به طرز استفاده بادی اسپلش اکلیلی توجه نداشته باشید، بدون شک مدت زمان ماندگاری آن ها چندان مطلوب نخواهد بود. همچنین برخی از برندهای این محصولات از مواد روغنی تشکیل شده اند و چرب بودن آن ها سبب آزردگی برخی از مشتریان می شود.

جمع بندی

بادی اسپلش ها نسل جدیدی از مواد خوشبو کننده هستند که با مشخصه های ویژه ای ساخته و ارائه می شوند. در فرمولاسیون و ترکیبات هر یک از این محصولات از روغن های باکیفیت و مقادیری آب استفاده شده است. مواد شاین دار به کار رفته در آن ها نیز بر قابلیت های این محصولات می افزاید. هر یک از آن ها با بسته بندی های به خصوصی ارائه می شوند که رایحه درونی آن ها را آشکار می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *